Steun de nationale campagne van Confederatie Bouw

Teken de petitie “Investeren is vitaal”

De Confederatie Bouw lanceert met 'Investeren is vitaal' een nationale campagne  om een krachtig signaal aan de overheden in België te geven.

​Beste,

De overheidsinvesteringen in bouwprojecten blijven achter en beperken zich tot het hoogst nodige. Denk maar aan het verontrustende wachtlijsten in de zorg- en rusthuizen, sociale woningen, scholen. Aan de zeer slechte staat van de tunnels, wegen, openbaar vervoer,...

De gevolgen voor onze bedrijven en zijn medewerkers zijn gekend:

• Inefficiënte mobiliteit
  • Sputterende economie
  • Minder investeren = minder opdrachten = minder werkgelegenheid

Ruim 350.000 gezinnen die werken in en voor de bouw zijn hiervan het slachtoffer.

Als lid van de Confederatie Bouw, wenst BESIX haar steun te verlenen aan deze campagne. We nodigen daarom al onze medewerkers uit om de nationale petitie te ondertekenen en zo de eis van de Confederatie kracht bij te zetten: "Overheden, stuur uw investeringsplannen toekomstgericht bij en plaats bij de keuze van investeringen het welzijn van eenieder centraal."

Hoe kan je dit doen?

1. Bezoek www.investerenisvitaal.be om de petitie van Confederatie Bouw te tekenen.
  2. Zorg voor een verdere verspreiding van de campagne door  het beeld van de campagne met url toe te voegen aan je 'email signature'
  3. E-mail deze boodschap naar je contacten
  4. Deel en retweet: